Domeniile de expertiza sustinute de realizarile si experienta dobandita in peste 10 ani de activitate, acopera atat activitatea organizatiilor nonguvernamentale, detinand o buna cunoastere a domeniu, cat si activitatile comerciale de prestari servicii si productie in diverse industrii specifice.


Serviciile asigurate sunt personalizate si adaptate cerintelor fiecarui beneficiar, la baza procesului fiind principiul „Fapte nu vorbe„, materializat in permanenta in masuri concrete si aplicate, cu monitorizarea permanenta a rezultatelor obtinute.

Varietatea serviciilor de consultanta acopera o plaja extinsa indiferent de domeniul de activitate al beneficiarului, pornind de la domeniul fundrising-ului si atragerii de finantari (elaborare cereri de finantare fonduri nerambursabile, management implementare proiecte), managementul organizatiilor/operatiunilor, audit si asistenta fiscala (Business Process Re-engineering – BPR, analize financiare, strategii de dezvoltare, identificare pericole si oportunitati, elaborare planuri de afaceri, studii de fezabilitate, elaborare de studii §i strategii de crestere a vanzarilor, promovare si marketing, managementul relatiilor cu clientii/furnizori – CRM, managementul restructurarii / reducerii costurilor si al activitatilor de achizitie /furnizare), managementul resurselor umane (evaluarea personalului, training-uri instruiri si calificarea personalului, asistenta in schimbarea organizationala, teambuilding-uri), consultanta in Tehnologia lnformatiei, externalizarea proceselor de afaceri, implementarea Sistemului de Control Intern Managerial si SMQ, Managementul riscurilor, etc., cu scopul obtinerii unei cresteri substantiale a performantei activitatii.


In general motivul cel mai raspandit pentru angajarea consultantiilor externi este abilitatea consultantilor de a oferi o viziune independenta si o perspectiva originala asupra problemei, aportul de capacitati si cunostinte ce lipsesc organizatiei in cauza.


Consultantii externi:
• Ofera o viziune independenta, impartiala 
• Prezinta directii noi si indica pasii urmatori 
• Diagnosticheaza problema si evalueaza posibilele solutii 
• Realizeaza sarcini necesitand competente tehnice
• Implementeaza solutii/ noi sisteme si instruiesc angajatii 
• Constituie resursa suplimentara 

FEACO defineste consultanta in management ca fiind „crearea de valoare pentru organizatii, prin aplicarea cunostiintelor, a tehniciilor si a atuurilor pentru a imbunatati performanta. Acest lucru este realizat prin oferirea de consiliere obiectiva si/sau implementarea solutiilor de business.”