FORMARE PROFESIONALA

Activitatea de formare profesionala este desfasurata sub patronajul FUNDATIEI PENTRU FORMARE PROFESIONALA SI INVATAMANT PREUNIVERSITAR VIITOR (FPIP) – furnizor de programe de formare profesionala infintat in 2005, autorizata de Ministerul Muncii, Familiei şi Protectiei Sociale, Ministerul Educatiei, Cercetarii şi Tineretului, ANRE, membru fondator al Asociatiei Patronale a Furnizorilor de Formare Profesionala din Romania (APFFPR), in parteneriat cu CONSULTFORM LM SRL CLUJ. Oferta de programe de formare profesionala cuprinde peste 100 de programe autorizate in diverse domenii (preponderent domenii tehnice)


 

LISTA CURSURILOR AUTORIZATE

Oferta generala de servicii de formare profesionala include:

  • programe de calificare profesionala acreditate M. Muncii, M. Educatiei (calificare, initiere, perfectionare, specializare), finalizate cu Certificate de Calificare cu recunoastere profesionala internationala conform legislatiei in vigoare (OUG 129 / 2000 Republicata), în domeniul tehnic.
  • programe de specializare si dezvoltare a abilitatilor si competentelor profesionale (training-uri), desfasurate prin Centrul de Dezvoltare a Resurselor Umane  CDRU al FPIP, specializat in training-uri personalizate menite a raspunde cererilor specifice ale clientilor.
  • programe de formare si dezvoltare a echipelor (team building).

Lista programelor de formare autorizate care se pot organiza sunt disponibile aici!. Pe langa aceste programe de formare, la cerere se pot autoriza programe de formare pentru orice ocupatie existenta in COR.


MODALITATEA DE INSCRIERE

Înscrierea candidaţilor se va face în mod continuu. Vă invităm să depuneţi / trimiteţi cererea de înscriere, iar noi vă vom comunica (prin e-mail, telefonic) data începerii cursurilor.

Frecventa cursurilor este diferita fiind dependenta de numarul de solicitari. O grupa este formata din 14 -28 persoane.

Pentru inscrieri / informatii suplimentare:

0722.22.60.22 / fpipcluj@gmail.com

adresa secretariat: str. PARAULUI nr. 2 / 2, Cluj Napoca  (langa KAUFLAND Manastur)


MODALITATEA DE DESFASURARE

Programele de formare a cursurilor de calificare  sunt  de tip “Blended Learning” –invaţare combinată, respectiv un mixt intre soluţia tradiţională a cursului in clasa sub îndrumarea lectorului folosind cele mai moderne instrumente (prezentari, tutoriale, simulari si aplicatii soft specifice) si studiul individual /online bazat pe tehnologia e-learning.
Blended Learning este un concept modern de educaţie şi formare, foarte flexibil, cu o adresabilitate ridicata în formarea profesională a adulţilor deoarece răspunde nevoilor diferite ale adulţilor şi ţine cont de caracteristicile de învăţare a acestora: stiluri de gândire şi de învăţare diferite, nivelele de cunostinţe, tipuri de inteligenţă, prin folosirea acestor metode combinate de invaţare.
Formarea profesională a adulţilor este mult diferită de formarea iniţială a tinerilor: adulţii au sisteme de valori formate şi “aşezate”, au preconcepţii, au niveluri diferite de educaţie şi cultură şi, mai ales, au minimă disponibilitate de schimbare. Apelând exclusiv la formarea în sală (varianta tradiţională) ne confruntăm cu următoarele limitări: scoaterea din piață pe termen lung, costuri semnificative legate de cazare şi transport, timp insuficient alocat dezvoltării și fixării noţiunilor necesare, izolare față de experiența acumulată de ceilalți membri ai echipei prin punerea în practică a celor învățate, etc.

Avantajele pentru cursant sunt multiple: continuarea activitatii profesionala fara intreruperi; gradul de aplicabilitate al conceptelor si retentia informatiilor primite cresc radical.
Acest sistem a fost dezvoltat cu scopul de a a oferi fiecarui cursant un nivel avansat de cunostinte de nivel tehnic ridicat, si presupune metode şi tehnici variate de predare şi învăţare, o nouă manieră de a oferi transfer de cunoştinţe şi experienţe de învăţare.
Prin utilizarea mixului de învățare “Blended Learning” folosind dispozitive digitale (e-learning) și cursuri în sală folosim eficient resursele disponibile și creăm un plan de lucru care să ducă la atingerea obiectivelor de învățare prin: distribuirea suportului teoretic, dirijarea învățării noțiunilor teoretice, testarea cunoașterii acestora – prin testare on-line, urmate apoi în sală de generarea și fixarea comportamentelor necesare având ca efect aplicarea în practică a tuturor competențelor și comportamentelor dobândite, încheind prin pre-follow-up on-line și follow-up în sală, forum de bune practici etc.
Una din preocuparile continue – cresterea calitatii in procesul de invatamant – presupune o up-datare permanenta la noile tehnici, tehnologii si tendinte de piata. In acest sens s-au incheiat parteneriate cu diverse companii din industrie sau ce activeaza ca furnizori de servicii si solutii software.


CONTACT e-LEARNING CONSULTANTA GALERIE